Moet jouw e-commerce bedrijf continu alles uit de kast halen om meer sales te genereren?
Als het aankomt op het verkrijgen van meer verkopen voor jouw e-commerce winkel, is er niets krachtiger dan zoekmachinemarketing.
Maar... dat wist je waarschijnlijk al. Je hebt waarschijnlijk ook al eens geïnvesteerd in SEO of PPC op een bepaald moment en middelmatige resultaten gekregen (ondanks dat je anders beloofd werd).
- Jouw e-commerce bedrijf verschijnt niet prominent in de zoekresultaten van Google.
- Je hebt geïnvesteerd in content en/of betaalde advertenties zonder een daadwerkelijke toename in nieuwe verkopen en conversies.
- De agencies waarmee je hebt samengewerkt, hebben te veel beloofd en te weinig geleverd met weinig tot geen ROI.
Stephan Moerman
@stmoerman
Veel e-commerce bedrijven lopen tegen problemen aan door zich te nauw te focussen op één of twee zoekkanalen. Om echt succesvol te zijn, moet je OVERAL zichtbaar zijn. Wij gebruiken een "gemengde" strategie die zowel betaalde als organische search resultaten benut, niet alleen om verkeer te genereren, maar ook om jouw online verkopen te verhogen.