Immigratie advocaat

Schoonheidssaloninstituut verhoogt ranking van keywords met 7,5x

Beroepsopleidingsindustrie

Moeten hogescholen en opleidingsprogramma's zich net zoveel zorgen maken over SEO als e-commerce- of reparatieservicebedrijven? Het antwoord is ja.

Je denkt misschien van niet, omdat het gevestigde organisaties zijn met honderden studenten en duizenden andere prospects die zich elk jaar weer willen aanmelden. Maar de waarheid is dat scholen zich net zo veel zorgen moeten maken over SEO als andere bedrijven.

In deze casestudy leer je hoe we een schoonheidssaloninstituut in Florida hebben geholpen om het organische verkeer met bijna 5x te vergroten en het aantal keywords met bijna 7,5x hebben verhoogd in 15 maanden tijd!

Deze mooie resultaten werden bereikt door de website van het instituut te optimaliseren en ze op te zetten als een autoriteit in de schoonheidsindustrie.

Blijf hieronder verder lezen om erachter te komen hoe we het precies hebben gedaan.

  • Snel meetbare groei
  • Maandelijks 50 extra online leads
  • Groei van 0.9 naar 4.1% conversie
  • Google Ads klantcase: immigratie advocaat in Seattle, WA

    Diensten

    • Google Ads
    • Google Analytics
    • Display Ads

    Klant

    NDA - confidential
    De uitdaging

    Nieuwe leads én klanten binnen drie maanden

    Onze klant stond voor een grote uitdaging: het verhogen van hun online conversies en het vergroten van hun zichtbaarheid met behulp van Google Ads. Met volle energie en expertise zijn wij aan de slag gegaan om deze doelen te verwezenlijken.

    Middels een pilot wilde deze immigratie advocaat uit Seattle, WA onderzoeken hoeveel meetbare nieuwe leads en klanten ze konden bereiken.

    Met behulp van onze AI Google Ads software hebben we een bestaand account kunnen optimaliseren om binnen drie maanden meetbaar nieuwe leads én klanten te kunnen realiseren. Vervolgens is het budget verhoogd naar €20K,- per maand en hebben ze een jaar later drie nieuwe locaties geopend.

    Binnen drie maanden meetbaar nieuwe leads én klanten via de website voor een immigratie advocaat in Seattle, WA

    De oplossing en onze aanpak

    1

    Samen de doelstellingen bepalen

    De doelstellingen van deze immigratie advocaat waren glashelder. Zorg dat we nieuwe leads (cases) aantrekken via de nieuwe WordPress website. Wij zijn daarom begonnen met een grondige analyse van de website en hebben tijdens en conversie optimalisatie workshop de puntjes op de i gezet zodat de website klaar stond om verkeer in leads en klanten te converteren.

    2

    Data: meten is weten

    Zodra je het webadres van je website of webshop invult, analyseert het AI-advertentieplatform van Bakklog automatisch de site en identificeert de belangrijkste trefwoorden. Vervolgens worden er volledig geautomatiseerd Google Ads-campagnes opgezet.

    Na het opzetten van de campagnes controleert het algoritme voortdurend de prestaties van de advertenties en past deze dienovereenkomstig aan. Bijvoorbeeld, als het algoritme merkt dat er veel interesse is van bezoekers uit een specifieke stad, zal de advertentie zich specifiek op die doelgroep richten.

    Doorgaans leert het algoritme aanzienlijk na ongeveer twee maanden en kan het vanaf dat moment optimalisaties toepassen. Op deze manier haal je het maximale uit je dagbudget zonder gedoe, ingewikkeld jargon of het inhuren van externe experts!

    3

    Analyse van de website

    Nadat je het adres van je website of webshop invult, doorloopt het AI advertentie platform dat Bakklog gebruikt de site en bepaalt wat de belangrijkste trefwoorden zijn. Daarmee worden volledig automatisch, Google Ads campagnes opgezet.

    Nadat de campagnes zijn opgezet, checkt het algoritme constant hoe de advertenties presteren en past daarop de advertenties aan. Zo kan het algoritme bijvoorbeeld opmerken dat veel bezoekers uit een bepaalde stad veel interesse hebben. De advertentie zal dan specifieker op die doelgroep gericht worden.

    Het algoritme heeft doorgaans na zo’n twee maanden al flink geleerd en kan vanaf dat moment al behoorlijk optimaliseren. Je haalt dan het maximale uit je dagbudget zonder enig omkijken, lastig jargon of externe experts die moeten worden ingehuurd!

    4

    Optimaliseren

    Met de AI Google Ads software heb je de volledige controle over je budget. Of je nu een start-up bent die kostenbewust te werk wil gaan of een ervaren ondernemer die tijd en geld wil besparen, ons programma biedt de ideale oplossing. Hierdoor kun je dagelijks experimenteren met verschillende budgetten om te ontdekken wat het beste werkt voor jouw bedrijf en de beste resultaten oplevert.

    Of je nu op zoek bent naar vernieuwing voor je bedrijf of gewoon aan de slag wilt met Google Ads, de software regelt het voor je in slechts enkele minuten tijd. Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan? Binnen drie maanden zijn je advertenties volledig geoptimaliseerd en heb je ondertussen de eerste leads en nieuwe klanten al binnengehaald.

    Resultaat

    Binnen drie maanden nieuwe klanten én leads

    stijging aantal leads uit Google Ads na pilot van 3 maanden
    119%
    stijging van het aantal maandelijkse bezoekers op de website
    1800+
    Conversiegericht geoptimaliseerde website en Google Ads
    100%

    Starten met zoekmachine optimalisatie (SEO)? Stephan helpt je graag bij al je vragen!

    Stephan Moerman

    Door op Versturen te klikken ga je akkoord met onze algemene voorwaarden en ons privacy beleid.